Ondanks het feit dat we de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij de behandeling van je bestelling, kan het zijn dat je toch niet tevreden bent. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Heb je een klacht of suggestie over de uitvoering van je order of anderszins dan kun je hiervan melding maken via [email protected].
We zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Ook is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.